Autor Wiadomość
SirManiek
 Post Wysłany: Śro 21:26, 21 Lis 2007    Temat postu:

limit 10k rzeczywiscie jest ale na brokera Smile nawet majac 10k mozna kupic turki w markecie... Wink
rav3n_pl
 Post Wysłany: Wto 22:08, 20 Lis 2007    Temat postu:

20k ? limit jest 10 Very Happy
SirManiek
 Post Wysłany: Wto 21:58, 20 Lis 2007    Temat postu:

oczywiscie tur moze byc duzo wiecej niz 4000(mi udalo sie w pewnym momencie uciułać ponad 20.000 tur) ale powyzej 4000 nie rosna przy resecie
Borg
 Post Wysłany: Wto 20:37, 20 Lis 2007    Temat postu:

4001 lub 4002 tylko na chwilę podczas zmiany tury, potem spada z powrotem.

Dlatego Ci co chcąd dojść jedynie do LG zazwyczaj robią jeszcze LG+1, aby mieć maksymalny bonus.
rav3n_pl
 Post Wysłany: Wto 20:26, 20 Lis 2007    Temat postu:

Dokładnie. Prior nie ma blessingu wcale, a powyżej lg+2 bonusy rosną o cały 1% ;]
A tur może być 3998,3999,4000 i 4001 o dziwo.
Do UP bonusa nie ma.
Pozar
 Post Wysłany: Wto 20:13, 20 Lis 2007    Temat postu:

Ok, dzięki Very Happy Czyli jak gość po ascendancji ma 0 obrony i 4000 tur to nadaje się na farmę Wink A ztego co Borg napisali wynika, że po pierwszej ascendancji nie ma szansy na zadziałanie ascended blessing, czy jest jakaś bazowa (np 5%) a każda następna doadje kolejne 5%, aż do +25% max? I te wspomnaine staty z bonusem to atak, obrona, cover, income i up?
Borg
 Post Wysłany: Wto 18:42, 20 Lis 2007    Temat postu:

Po pierwszej ascendacji wszystkie bonusy rasowe znikają bezpowrotnie, nie ma więcej hologramów. ;F
Po drugiej ascendacji każda z nowej rasy otrzymuje specjalną technologię "ascended blessing", która rozwija się w czasie kolejnych ascendacji do 25% (szansa na podwojenie danego ataku lub obrony).

Bonusy z planet są od razu doliczane do statsów, z ras chyba też.
Czerwony napis pod nickiem mówi o tym, którą dana osoba zrobiła ascendację, kolejno:
1. prior
2. prophet (ascended blessing +5%)
3. mesiah (ascended blessing +10%)
4. incarnate (ascended blessing +15%)
5. living god (ascended blessing +20%)
6. living god +1 (ascended blessing +25% - max)

(tego +1 nie widać)

Każda z powyższych ascendacji daje równiż kumulujące się +5% do statsów, kolejne ascendacje zwiększają statsy o kolejne +1%, a przy 10 ascendacji podpis zmienia się na ancient god. Zdaje się przy 11ej na elder ancient god, za pare miesięcy potwierdzimy tę hipotezę. ;F
rav3n_pl
 Post Wysłany: Wto 18:38, 20 Lis 2007    Temat postu:

Oj, ale namotałeś :]
Po ascendencji wszystkie rasy mają 1 uniqe czyli ascended blessing. Sznasa Blessingu zależy od ilości ascendencji, blessing jak zaskoczy podwaja atak lub obornę

Bonusy są doliczone, to co widzisz podczas spy już je zawiera

"czerwony dopisek" określa ile zawodnik ma ascendencji
Pozar
 Post Wysłany: Wto 18:26, 20 Lis 2007    Temat postu:

EDIT: Czy Ancient, jako upgradowany Asgard też ma tą technologię od hologramu? W rubryce race unique tech ma Ascedned Blessing, czyli coś innego, ale czy zachowuje też bonusy z poprzedniej rasy?

Borg napisał:

Asgard
-hologram - procentowa szansa na to, że atak Cię w ogóle nie trafi, bardzo wkurzające (to samo co u tauri przy ataku ale w drugą stronę).

Z tym już się spotkałem i w efekcie tego wynik raidu - 0 uu Sad
A co do bonusów ras do np obrony - czy ten bonus jest już uwzlględniony w def action widocznym w raporcie szpiegowskim czy potem sie dolicza? (bonus z def planet też już się w tym zawiera?)
Borg napisał:

Wszystkie te bonusy znikają przy pierwszej ascendacji, a rasy ascendowane praktycznie różnią się tylko nazwą..

Ale ma się możliwość dodania innych bonusów tak? Czyli jak ktoś ma pod nickiem czerwony napis to nigdy do końca nie wiadomo z kim się walczy?
Borg
 Post Wysłany: Śro 18:55, 14 Lis 2007    Temat postu:

Tauri
-procentowa szansa na to, że gdy zaatakujesz wróg nie zdąży odpowiedzieć ogniem, czyli nie stracisz nic z atakujących.
-mocna broń w ataku, słaba broń w defie.
-bonus do ataku.

Goa'uld
-wskrzeszanie kilku procent zabitych obrońców przeciwnika, bardzo fajna sprawa przy raidowaniu goscia, który ma dużo ludzi w defie. Jego defenderzy stają się uu, jego merce z defa staja się um.
-bonus do income.

Replikator
-podobno wskrzesza kilka procent ludzi, których traci w walce.
-ma tańsze poziomy coverta.
-ma technologię merców do +95% !!
-bonus do coverta.

Asgard
-hologram - procentowa szansa na to, że atak Cię w ogóle nie trafi, bardzo wkurzające (to samo co u tauri przy ataku ale w drugą stronę).
-mocna broń w defie, słąba w ataku.
-tańsze supery w obronie.
-bonus do defa o ile dobrze B0rg pamiętają..

Wszystkie te bonusy znikają przy pierwszej ascendacji, a rasy ascendowane praktycznie różnią się tylko nazwą..
Pozar
 Post Wysłany: Śro 14:07, 14 Lis 2007    Temat postu: Rasy - mocne i słabe strony??

Mogłby ktoś napisać mocne i słabe strony danej rasy i ich unikalne technologie?? Czy z faktu że Tauri maja bonus do ataku wynika kara do obrony (na stronie gry piszą, że ma i atak i obronę mocną), Replikatorzy to szpiedzy, Asgards to obrońcy a Goa'uld to średniacy z dobrą kasą i technologią do wskrzeszania poleglych przeciwników celem zasilenia własnych szeregów... a coś więcej o pozostałych rasach??


Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group