Autor Wiadomość
Borg
 Post Wysłany: Pon 23:57, 12 Lis 2007    Temat postu:

Czy tak niewiele.. W naszym przypadku o 32% niższe staty na mainie trochę jednak bolą..
giero
 Post Wysłany: Pon 23:35, 12 Lis 2007    Temat postu:

Eeeeeeeee to w sumie nei wiele taki 2 tygodniowy urlop Smile A ja myslałem że traci sie wszystko i zaczyna od zera Very Happy
Borg
 Post Wysłany: Pon 23:31, 12 Lis 2007    Temat postu:

No właśnie, B0rg zapomnieli dodać, że bonusy spadają tylko na czas descendacji oczywiście..
rav3n_pl
 Post Wysłany: Pon 23:03, 12 Lis 2007    Temat postu:

Jak zostaniesz descendowany przez 2 tygodnie nie masz bonusów na mainie a na ascended nic nie możesz zrobić. Tracisz tylko tyle ile ci zabili i masz 2 tygodniowego freeza.
Borg
 Post Wysłany: Pon 22:38, 12 Lis 2007    Temat postu:

Na pewno tracisz bonusy na mainie i zdaje się nie możesz się zalogować na ascended przez tydzień czy dwa, ale tego Borg nie sa pewni. Rav3n wie, on to przerabiał za czasów 5RP tuż po swojej pierwszej ascendacji. ;F
giero
 Post Wysłany: Pon 20:47, 12 Lis 2007    Temat postu:

A własciwie ktoś wie co sie dzieje z kimś kogo zdeascenduja ?? Techy zeruje ludzi kasuje czy co ?? Smile
Borg
 Post Wysłany: Pon 20:02, 12 Lis 2007    Temat postu:

Może to jest licznik ile razy Ty byłeś descendowany?
giero
 Post Wysłany: Pon 18:59, 12 Lis 2007    Temat postu:

Szczerze też się zastanawiałem do czego to jest i dalej nie mam pojęcia Smile
niemiec
 Post Wysłany: Pon 18:39, 12 Lis 2007    Temat postu:

to nie to juz descendowalem wtedy wzrasta liczna przy kiils w zakladce realm ponizej cosmos rank
rav3n_pl
 Post Wysłany: Pon 18:34, 12 Lis 2007    Temat postu:

Descenduj kogoś ;]
niemiec
 Post Wysłany: Pon 18:25, 12 Lis 2007    Temat postu:

co to jest i skad sie to bierze:
Number of Ascended Resurrections Saved 0?
rav3n_pl
 Post Wysłany: Nie 0:35, 28 Paź 2007    Temat postu:

Tak, ale w przypadku jakiegoś wrednego (wrednych) zawodników na ascended descendują cię 2 strzałami

Ja mam tak, że natural wypełnia mi sie w nieco ponad 4h więc raczej ciężko mnie będzie trafić (mam nadzieję) :]
niemiec
 Post Wysłany: Sob 23:56, 27 Paź 2007    Temat postu:

jaki bym nie mial chanelling to i tak wiecej alf dotane z wymiany dmu co ture niz z tego co mi sie tam wyprodukuje samo:)
rav3n_pl
 Post Wysłany: Sob 20:35, 27 Paź 2007    Temat postu:

heh no tak, po update wszystko stanęło na głowie Razz
MAX natural zmniejsza szanse descendowania
Jak masz mniej niż lvl 200 to aż się o to prosi

Production i charyzma owszem, zwiększa ilośc planet
ale żeby nabijać reserve trzeba mieć wysoki channeling
niemiec
 Post Wysłany: Sob 20:11, 27 Paź 2007    Temat postu:

rav3n_pl napisał:
Ok, no to kilka tpisów
Podstawa rozwoju po każdej ascendencji to "max natural"
Mający ten parametr wysoko możemy spokojnie uzbierać na większość innych skilli albo sprzedawać ALF za DMU żeby się rozbudowywać.
Kolejne ważne to:
"flow" - im wyższym tym więcej ALF na turę przybywa (do poziomu max)
"channeling" - im wyższy tym więcej ALF na turę po osiągnięciu maximum

teraz jak chyba wszyscy zauwazyli jest wrec przeciwnie chidz o to by wymieniac dmu na cache

i podstwa moim zdaniemm to
charisma
fleets
i production
rav3n_pl
 Post Wysłany: Śro 22:26, 01 Sie 2007    Temat postu:

Ja zauważyłem że MI sttek się uszkadza jak atakuję i trafię na silniejszy.
Ponadto podejrzewam że poniżej pewnych wartości nie da się uszkodzić więcej (jak w SGW)
SG1_Jack_Oneil
 Post Wysłany: Śro 1:30, 01 Sie 2007    Temat postu:

WItam ! Dlaczego Command Star silniejszy nie niszczy innych command starow slabszych znisznia u jednego i drugiego 0 /0 przy stosunku jednego do drugiego np 5.
Pozdrowienia SG1_Jack_ONeil
Borg
 Post Wysłany: Nie 10:54, 13 Maj 2007    Temat postu:

Dzięki za info o charyzmie. Rozwinęliśmy to odrobinę i daliśmy sobie spokoj bo produkcja się zwiększyła minimalne. Ale skoro to jest procent to inna bajka...
DeeS
 Post Wysłany: Nie 10:06, 13 Maj 2007    Temat postu:

kilka podstawowych rzeczy w moim mniemaniu:

Ascended Life Force ->im wiekszy limit tym lepiej, dzieki temu ulepszamy statystyki poszczegolnych dziedzin /w tym takze limit Ascended Life Force/

Maximum Natural Energy Capacity->to wlasnie limit

Energy Flow Ability-> to jak szybko zdobywacie ALF (patrz powyzej) DO limitu (MNEC)

Energy Channeling Skill-> to jak szybko zdobywacie ALF...PO przekroczeniu limitu MNEC (po osiągnięciu limitu idzie o wiele wolniej)

Outward Charisma -> dość ważna opcja (bardzo późno sie dowiedziałem niestety o tym) dodaje jakiś procent do Number of Fleets (w Cosmic Developement)
mam fleets production 1891 a produkuje (Cosmic Expansion Rate) 4,251 planet / day [informacja o tym w dziale INTROSPECTION]

Production Capacity-> produkcja kasy im wiecej tym wiecej nasze jednostki wypracowują nam kasy

Command Star to odpowiednik MS w sgw co zresztą łatwo zauważyć

To by było chyba na tyle. Jeśli gdzieś jest błą to krzyczeć bo w sumie dochodziłem do wszystkiego sam i może moje spostrzeżenia nie są dobre albo coś mi się pomyliło...choć wydaje mi się , że ok wszytsko podałem.
rav3n_pl
 Post Wysłany: Sob 20:25, 12 Maj 2007    Temat postu:

Ok, no to kilka tpisów
Podstawa rozwoju po każdej ascendencji to "max natural"
Mający ten parametr wysoko możemy spokojnie uzbierać na większość innych skilli albo sprzedawać ALF za DMU żeby się rozbudowywać.
Kolejne ważne to:
"flow" - im wyższym tym więcej ALF na turę przybywa (do poziomu max)
"channeling" - im wyższy tym więcej ALF na turę po osiągnięciu maximum
Borg
 Post Wysłany: Sob 15:10, 12 Maj 2007    Temat postu:

A skilla masz rozwiniętego?

Physical Realm Covert Capacity


A co do wskazówek jak tam grać to borg się przyłączają.
Perun
 Post Wysłany: Sob 12:54, 12 Maj 2007    Temat postu: Jak w to grac

moze ktos by napisal jakies wskazowki jak w to grac...a najlepiej wytlumaczenie co jak i gdzie bo niby zrobilem duzy cowert a i tak mi rozwalili (zsabotowali) wiekszosc defa a potem zraidowali...sam juz nie wiem o co tam chodzi(mam duzy cowert a prawie nikogo nie widze:(

prosze o jakies wskazowki jak tam grac.

GREETING


Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group