Autor Wiadomość
rav3n_pl
 Post Wysłany: Pią 17:53, 05 Wrz 2008    Temat postu:

Borg napisał:
CrazyJoe napisał:
za kazdym razem niszczysz 3-5% tego co posiada

Widzisz tu słowo MAXimum? Razz
A to czytałeś?
rav3n_pl napisał:
It is now valid strategy (not a bug) to attack with 5 turns to do maximum MS damage, while reducing your other damages with only 5 turn attacks, versus the full 15.
Keep in mind that the most any attack can do, is about 3% of shields, or 5% of weapons, regardless of strenght, or turns used.
Ma rację:
CrazyJoe napisał:
to jak masz napakowany na maxa statek i zawsze max zadajesz to tyle atakow bedzie potrzeba Razz
CrazyJoe
 Post Wysłany: Pią 12:35, 05 Wrz 2008    Temat postu:

no dobra Razz to jak masz napakowany na maxa statek i zawsze max zadajesz to tyle atakow bedzie potrzeba Razz
Borg
 Post Wysłany: Pią 11:40, 05 Wrz 2008    Temat postu:

CrazyJoe napisał:
za kazdym razem niszczysz 3-5% tego co posiada

Widzisz tu słowo MAXimum? Razz
rav3n_pl
 Post Wysłany: Pią 10:52, 05 Wrz 2008    Temat postu:

nie czytasz
MAXimum z ataku 5AT to 3% tarcz i 5% ataku (jak przebija tarcze)
Borg
 Post Wysłany: Pią 9:28, 05 Wrz 2008    Temat postu:

Za każdym razem 3-5% bez względu na siłę ognia statku atakującego?

Borek dziś w 27 atakach 1 turą skasował Hypercube do 20% broni i 25% tarcz..
CrazyJoe
 Post Wysłany: Pią 0:47, 05 Wrz 2008    Temat postu:

matematyka Razz
za kazdym razem niszczysz 3-5% tego co posiada

po 45 atakach:
zostalo 10,5% broni
zostalo 24,9% oslon

po 75 atakach:
zostalo 2,2% broni
zostalo 10,5% oslon
Borg
 Post Wysłany: Pią 0:17, 05 Wrz 2008    Temat postu:

Explain
CrazyJoe
 Post Wysłany: Czw 13:52, 04 Wrz 2008    Temat postu:

zredukowanie ataku do 10% ~ 45 atakow
zredukowanie tarcz do 10% ~ 75 atakow
rav3n_pl
 Post Wysłany: Śro 23:20, 03 Wrz 2008    Temat postu:

MS (mothership) capacity tech (and MS bug fix)
Mothership tech (available on the technology page) increases the number of units that can be in each weapon/shield/hanger bay.
Each increase in tech level increases unit holding capacity by 3% up to 10 levels.
Ascending will remove the tech levels, as it does all other tech levels. (although if you have more units than capacity allows after ascending, the units are not destroyed).
BUG FIX It used to be that a 1turn attack, was equal to a 15turn attack, in MS damage. This was fixed so that 1 turn did 1/15th the damage, but has since been revised so that a 5 turn attack, can do as much damage as a 15 turn attack. It is now valid strategy (not a bug) to attack with 5 turns to do maximum MS damage, while reducing your other damages with only 5 turn attacks, versus the full 15.
Keep in mind that the most any attack can do, is about 3% of shields, or 5% of weapons, regardless of strenght, or turns used.
!!!
CZYLI
MSa masować 5AT, max wybijasz 3% tarcz i 5% ataku jak przebijasz tarcze
Ktoś policzy ile min. ataków wybije MSa do 10% początkowych statów?
giero
 Post Wysłany: Śro 13:03, 13 Sie 2008    Temat postu:

Widac Blahh ma mocne plecy u adminow skoro tak mu dogodzili.
Borg
 Post Wysłany: Śro 10:52, 13 Sie 2008    Temat postu:

- Siła i koszt floty x2.
- O połowę mniej obron na rozmiar planety, czyli obrona będzie kosztowała drożej..
- 10 techów do zwiększenia pojemności statków (3% na poziom). Techy się zerują przy ascendacji, jeśli statek będzie załadowany, to volleye nie znikną, dopóki nie zostaną zniszczone.
- 3 mobilne platformy do obrony planet. Koszt obrony początkowo niższy niż dla above average, ale rosnie z ilością obron.
- Nowe rodzaje wojny, nie wczytywalismy się.
- 1% dochodu idzie na sojusz, ponoć mozna to będzie jakoś wykorzystać, ale nie napisali na co, na pewno nie indywidualnie.
- Lag przy zmianie tury ma się zmniejszyć.
- Przy war ma być 100% kasy.
- 4 AT na turę i generują się do 5k.
Arktos1313
 Post Wysłany: Śro 10:36, 13 Sie 2008    Temat postu:

a co tam jeszcze opisuja bo te pierwsze to jeszcze czaje ale tych od 10- 15 nie bardzo
rav3n_pl
 Post Wysłany: Wto 22:50, 12 Sie 2008    Temat postu:

znaczy niszczenie się planet Razz
Pepl
 Post Wysłany: Wto 21:49, 12 Sie 2008    Temat postu:

wyglada na to, ze wycofali oplate za planety..
Arktos1313
 Post Wysłany: Wto 21:20, 12 Sie 2008    Temat postu:

http://herebegames.com/StarGateWarsNew/viewtopic.php?f=43&t=121671
i oto uptade ...
moez ktos w skrocie opowiedziec co sie zmieni ??
Borg
 Post Wysłany: Śro 9:55, 02 Lip 2008    Temat postu:

Nie wiem, można sprawdzić.. ;F
rav3n_pl
 Post Wysłany: Wto 19:10, 01 Lip 2008    Temat postu:

to jak atakujesz to floty się leczą? ;]
Borg
 Post Wysłany: Wto 15:29, 01 Lip 2008    Temat postu:

if u attack these planets + 4,984,896,000 Daily Income -2(Def: -6,000,000) huge


lol
rav3n_pl
 Post Wysłany: Pon 21:13, 30 Cze 2008    Temat postu:

buahhaaa
Borg
 Post Wysłany: Pon 18:59, 30 Cze 2008    Temat postu:

Małych graczy z monsterousami też Razz
rav3n_pl
 Post Wysłany: Pon 14:25, 30 Cze 2008    Temat postu:

Udupią dużych graczy z monsterousami :]
Borg
 Post Wysłany: Pon 12:59, 30 Cze 2008    Temat postu:

No jesli to zostawią w takiej formie jak weszło na becie to nie ma sensu trzymać nic od large w górę.. ;/
Pepl
 Post Wysłany: Pon 11:08, 30 Cze 2008    Temat postu:

Te planety mnie **.. Żeby za bardzo nie zjebali..
Borg
 Post Wysłany: Pon 10:16, 30 Cze 2008    Temat postu:

Nie no nadpisuje się bonus na pewno aż dojdzie do 30%.
rav3n_pl
 Post Wysłany: Pon 8:33, 30 Cze 2008    Temat postu:

wzrost liczony od zera czy progresywne? czyli tech 2 daje +6% do tego co już mamy po tech 1?


Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group