FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Update
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum grających w Stargatewars Strona Główna » Pomoc » Update
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rav3n_pl
maniac



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Gorzów Wlkp.

 Post Wysłany: Nie 23:10, 29 Cze 2008    Temat postu: Update

Koledzy betujący podajcie jakie zmiany i jakie koszty są tych zmian...
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
SirManiek
forumer



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów



 Post Wysłany: Pon 1:38, 30 Cze 2008    Temat postu:

Technologia:
Kod:

Mothership Efficiency Level  1 - koszt     25 000 000 000 Wzrost: 3%
Mothership Efficiency Level  2 - koszt     50 000 000 000 Wzrost: 6%
Mothership Efficiency Level  3 - koszt    100 000 000 000 Wzrost: 9%
Mothership Efficiency Level  4 - koszt    200 000 000 000 Wzrost: 12%
Mothership Efficiency Level  5 - koszt    400 000 000 000 Wzrost: 15%
Mothership Efficiency Level  6 - koszt    800 000 000 000 Wzrost: 18%
Mothership Efficiency Level  7 - koszt  1 600 000 000 000 Wzrost: 21%
Mothership Efficiency Level  8 - koszt  3 200 000 000 000 Wzrost: 24%
Mothership Efficiency Level  9 - koszt  6 400 000 000 000 Wzrost: 27%
Mothership Efficiency Level 10 - koszt 12 800 000 000 000 Wzrost: 30%

Wzrost oznacza zwiększenie pojemności off/def/flot na MS o podany procent tzn. np mając pojemność 10000 jesli masz technologie na 7 poziomie to mozesz kupic 12100 jednostek.
Nie wiem dokladnie o jaki procent ale tak samo ze wzrostem poziomu "Mothership Efficiency" spada koszt rozwoju statku o kolejne pojemnosci off/def/flot ale procentu nie sprawdziłęm ale wygląda na 5%/każdy poziom.
Dodatkowo zwiększono siłe flot do 115600/sztukę
Dużo zmian też odnośnie platet - jutro opiszę... Smile
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Borg
maniac



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 1322
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Kwadrant Delta

 Post Wysłany: Pon 6:24, 30 Cze 2008    Temat postu:

Ale koszt kupowania slotów spada całościowo, czy tak jak było w wersji pierszej - każdy poziom technologi to obniżka 20k slotów?
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
rav3n_pl
maniac



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Gorzów Wlkp.

 Post Wysłany: Pon 8:33, 30 Cze 2008    Temat postu:

wzrost liczony od zera czy progresywne? czyli tech 2 daje +6% do tego co już mamy po tech 1?
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Borg
maniac



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 1322
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Kwadrant Delta

 Post Wysłany: Pon 10:16, 30 Cze 2008    Temat postu:

Nie no nadpisuje się bonus na pewno aż dojdzie do 30%.
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pepl
forumer



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 972
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Drugie pietro, mieszkanie nr 6

 Post Wysłany: Pon 11:08, 30 Cze 2008    Temat postu:

Te planety mnie **.. Żeby za bardzo nie zjebali..
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Borg
maniac



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 1322
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Kwadrant Delta

 Post Wysłany: Pon 12:59, 30 Cze 2008    Temat postu:

No jesli to zostawią w takiej formie jak weszło na becie to nie ma sensu trzymać nic od large w górę.. ;/
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
rav3n_pl
maniac



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Gorzów Wlkp.

 Post Wysłany: Pon 14:25, 30 Cze 2008    Temat postu:

Udupią dużych graczy z monsterousami :]
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Borg
maniac



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 1322
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Kwadrant Delta

 Post Wysłany: Pon 18:59, 30 Cze 2008    Temat postu:

Małych graczy z monsterousami też Razz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
rav3n_pl
maniac



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Gorzów Wlkp.

 Post Wysłany: Pon 21:13, 30 Cze 2008    Temat postu:

buahhaaa
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Borg
maniac



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 1322
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Kwadrant Delta

 Post Wysłany: Wto 15:29, 01 Lip 2008    Temat postu:

if u attack these planets + 4,984,896,000 Daily Income -2(Def: -6,000,000) huge


lol
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
rav3n_pl
maniac



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Gorzów Wlkp.

 Post Wysłany: Wto 19:10, 01 Lip 2008    Temat postu:

to jak atakujesz to floty się leczą? ;]
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Borg
maniac



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 1322
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Kwadrant Delta

 Post Wysłany: Śro 9:55, 02 Lip 2008    Temat postu:

Nie wiem, można sprawdzić.. ;F
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Arktos1313
forumer



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów



 Post Wysłany: Wto 21:20, 12 Sie 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
i oto uptade ...
moez ktos w skrocie opowiedziec co sie zmieni ??
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pepl
forumer



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 972
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Drugie pietro, mieszkanie nr 6

 Post Wysłany: Wto 21:49, 12 Sie 2008    Temat postu:

wyglada na to, ze wycofali oplate za planety..
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
rav3n_pl
maniac



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Gorzów Wlkp.

 Post Wysłany: Wto 22:50, 12 Sie 2008    Temat postu:

znaczy niszczenie się planet Razz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Arktos1313
forumer



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów



 Post Wysłany: Śro 10:36, 13 Sie 2008    Temat postu:

a co tam jeszcze opisuja bo te pierwsze to jeszcze czaje ale tych od 10- 15 nie bardzo
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Borg
maniac



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 1322
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Kwadrant Delta

 Post Wysłany: Śro 10:52, 13 Sie 2008    Temat postu:

- Siła i koszt floty x2.
- O połowę mniej obron na rozmiar planety, czyli obrona będzie kosztowała drożej..
- 10 techów do zwiększenia pojemności statków (3% na poziom). Techy się zerują przy ascendacji, jeśli statek będzie załadowany, to volleye nie znikną, dopóki nie zostaną zniszczone.
- 3 mobilne platformy do obrony planet. Koszt obrony początkowo niższy niż dla above average, ale rosnie z ilością obron.
- Nowe rodzaje wojny, nie wczytywalismy się.
- 1% dochodu idzie na sojusz, ponoć mozna to będzie jakoś wykorzystać, ale nie napisali na co, na pewno nie indywidualnie.
- Lag przy zmianie tury ma się zmniejszyć.
- Przy war ma być 100% kasy.
- 4 AT na turę i generują się do 5k.
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
giero
forumer



Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów



 Post Wysłany: Śro 13:03, 13 Sie 2008    Temat postu:

Widac Blahh ma mocne plecy u adminow skoro tak mu dogodzili.
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
rav3n_pl
maniac



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Gorzów Wlkp.

 Post Wysłany: Śro 23:20, 03 Wrz 2008    Temat postu:

MS (mothership) capacity tech (and MS bug fix)
Mothership tech (available on the technology page) increases the number of units that can be in each weapon/shield/hanger bay.
Each increase in tech level increases unit holding capacity by 3% up to 10 levels.
Ascending will remove the tech levels, as it does all other tech levels. (although if you have more units than capacity allows after ascending, the units are not destroyed).
BUG FIX It used to be that a 1turn attack, was equal to a 15turn attack, in MS damage. This was fixed so that 1 turn did 1/15th the damage, but has since been revised so that a 5 turn attack, can do as much damage as a 15 turn attack. It is now valid strategy (not a bug) to attack with 5 turns to do maximum MS damage, while reducing your other damages with only 5 turn attacks, versus the full 15.
Keep in mind that the most any attack can do, is about 3% of shields, or 5% of weapons, regardless of strenght, or turns used.
!!!
CZYLI
MSa masować 5AT, max wybijasz 3% tarcz i 5% ataku jak przebijasz tarcze
Ktoś policzy ile min. ataków wybije MSa do 10% początkowych statów?
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
CrazyJoe
forumer



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów



 Post Wysłany: Czw 13:52, 04 Wrz 2008    Temat postu:

zredukowanie ataku do 10% ~ 45 atakow
zredukowanie tarcz do 10% ~ 75 atakow
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Borg
maniac



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 1322
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Kwadrant Delta

 Post Wysłany: Pią 0:17, 05 Wrz 2008    Temat postu:

Explain
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
CrazyJoe
forumer



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów



 Post Wysłany: Pią 0:47, 05 Wrz 2008    Temat postu:

matematyka Razz
za kazdym razem niszczysz 3-5% tego co posiada

po 45 atakach:
zostalo 10,5% broni
zostalo 24,9% oslon

po 75 atakach:
zostalo 2,2% broni
zostalo 10,5% oslon
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Borg
maniac



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 1322
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Kwadrant Delta

 Post Wysłany: Pią 9:28, 05 Wrz 2008    Temat postu:

Za każdym razem 3-5% bez względu na siłę ognia statku atakującego?

Borek dziś w 27 atakach 1 turą skasował Hypercube do 20% broni i 25% tarcz..
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
rav3n_pl
maniac



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Gorzów Wlkp.

 Post Wysłany: Pią 10:52, 05 Wrz 2008    Temat postu:

nie czytasz
MAXimum z ataku 5AT to 3% tarcz i 5% ataku (jak przebija tarcze)
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Forum grających w Stargatewars Strona Główna » Pomoc » Update
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group